vineri, 4 septembrie 2009

pana la noi ordine!


...voi face ce ma taie capul!
pana acu' numa' din gard in stalp am nimerit si sper totusi sa merg si eu pe trotuar ca tot omu'!
Asta nu din cauza ca prietena mea cea mai buna(la un moment dat,nici eu nush cand)azi mi-a vorbit cu o totala lipsa de interes si plitis vizibil, si nu din cauza ca i-am cerut unui prieten sa nu ma mai caute niciodata si sper sa se tina de cuvant si nici din cauza ca m-am certat cu ai mei din motive indiscutabile!nici vorba ca ma deranjeaza ca nu am cui sa-mi destainui gandurile mele de copil zapacit!si nici faptul ca prietenul meu cel mai bun s-a schimbat brusc si dintr-o data si nu-mi regasesc starea perfecta de a vorbi cu el n-ar avea de ce sa ma deranjeze!lucrurile la mine merg brici dupa cum vedeti deci nici un motiv sa ma plang!noroc ca iar m-am angajat si n-am timp sa ma vad nici cu iubitul prea mult!exceleneeet!
Nuuuuu..nu din cauzele astea ma plang si ma vaiet...neeeh!
pana nu-mi limpezesc eu mintea,fac putina ordine,arunc lucruri vechi de prin camarutze, dau cu var si aerisesc, nu mai primesc pe nimeni!
Va rog sa-l scuzati pe robotzica ala cu "pentru moment abonatul ......... nu poate fi contactat",daca dati cumva peste el,dar l-am angajat sa-mi tina locul ceva timp!(nu accept reclamatii!)

[pentru mesaje o sa folosesc postul asta]
  1. in caz ca nu raspund ia-l te rog pe adi la teatru sau pe altcineva!
pana la noi ordine ma ascund in labirintele mintii mele si o sa incerc sa ma caut!indata ce ma gasesc revin!



P.S pentru el:imi cer scuze tie in primul rand!ai grija de tine si te iubesc orice ar fi si orice s-ar intampla!iti tin pumnii!
publicat de EA

analythics