joi, 20 august 2009

Prieteneeee!timp nebun!


Hey timpule!!!prieteneee!!unde fugi? Heeeyy... Ai uitat sa te mai opresti,alergi ca un nebun,cin' te-a speriat? Fugi cu tot cu anii mei si amintirile frumoase!
Nu-i adevarat?
Ba da..ia uite-te in buzunare,nu cumva printre sufletele rapite ce le tii acolo l-ai luat si pe al meu?Pe noi de ce nu ne lasi sa visam..la noi de ce nu te opresti putin?
Te-ai suparat?
Pai eu tot timpul te-am primit cu drag!de cate ori ti-am zis cand ai venit:"de s-ar opri timpul in loc"! Mi-e imi esti drag..sincer!pe cuvantul meu!daca te-ai opri la mine te-as tine in puf!te-as trata cu cafea si dulceata acrisoara de visine!ti-as face patul seara si dimineata si cand ar fi soare te-as scoate la plimbare!
Da' nu vrei!
bineeeeee... O sa-ti pun piedica si o sa te impiedici!o sa te leg fedeles si o sa te bag in camara!acolo unde am si aragazul!o sa mori de cald pe caldurile astea acolo!Da' n-o sa mori ca tu esti timp!Si o sa te chinui mult...vai ce-o sa te mai chinui..cand o sa pleci de la mine o sa mergi taras-grapis! no..sa te mai vad cum fugi tu atunci!
Sau vrei sa vii la cafea?
Hai zi repede ca n-am timp!

[Numai pentru noi doi, Timpul sa se-opreasca intr-o joi? Si sa il pacalim, Sa-i dam drumul din nou si sa o ia din loc doar cind o fi sa ne despartim! ] [[azi e joi...]]
publicat de EA

Niciun comentariu:

analythics