miercuri, 23 septembrie 2009

Cate lucruri esti in stare sa faci deodata?!


Multifunctionala..nu m-a facut mama,doar fata!asa ca, desi am asteptari mari de la mine..stau la rand!
M-am angajat in alta parte unde lucrez 2 cu 2,am inceput un curs de calificare si scoala de soferi si saptamana viitoare incepe si facultatea!Am asteptari mari de la mine,nu?
Nu imi amintesc cand mi-am facut programul asta, daca m-am gandit si ca o sa apus ca dorm ori ba!

Ce-mi trebuie mie somn sau timp liber?neeeh..si ce importanta are ca orele de condus se suprapun cu munca sau cursurile?niciuna...:D
La naiba..da'mi place tare cand am multe lucruri de facut!n-am timp sa ma duc dracu' cand ma trimite cineva!ma suprasolicit!suna masochist?daca suna..reformulez!da' alta data:D
Eu ca eu..da voi?
Cate lucruri stiti sa faceti odata?
pubilcat de EA

4 comentarii:

Neamtu' spunea...

Multifunctional inseamna, de cele mai multe ori, slab din toate punctele de vedere. Dar, tinand cont ca te descurci, adica tu esti multumita de situatie, nu pot decat sa te invidiez. Mie nu-mi iese UN lucru bine, chiar daca ma concentrz mult asupra lui...

Zad spunea...

eu zic sa nu mergi la cursuri pentru ca le poti recupera iar orele de condus sa le programezi in pauza de masa de la servici(si sa mananci in timpul muncii)...asa poate ca vei reusi sa le termini...si eu incep o mie de lucruri deodata dar spre deosebire de tine(sper) eu nu le termin niciodat...

hajari/copilu spunea...

neamtu':trebuie sa te concentrezi mai mult;))

hajari/copilu spunea...

jokebox:si eu am mereu intentia de a ma apuca de multe si a le lasa balta pe parcurs!doar daca am un impus reusesc sa ajung pana la capat!

analythics