miercuri, 2 decembrie 2009

marcant...


Poate ca altii vad o prostie in filmul ala, dar pentru mine "TWILIGHT" e foarte special..
imi plac persoanjele si in special,El!
E genul de iubire in care se da totul pentru celalat...
El...imi place enorm pentru ca are imprevizibilul care ma face sa-l consider aproape perfect!plus daruirea aceea misterioasa catre dragostea lor...Are acel mister de nedeslusit!
acea pasiune pentru ea..ea,fata cea simpla!
totul e perfect, fireste ca intr-un film...
si totusi de ce n-ar exista o iubire imprevizibil de perfecta ca asta?
...din egoism?

14 comentarii:

cell61 spunea...

Trebuie să recunosc că filmele şi cărţile seriei Twilight m-au făcut să-mi dau seama [încă o dată, dacă mai era necesar] că am îmbătrânit.
Nu am nicio tragere de inimă pentru a le vedea, respectiv citi...

Nu te superi pe mine, da? :)
Mi-a explicat cineva despre ce e vorba, povestea pare a combina mai multe poveşti, şi mie, cel puţin, nu mi s-a părut originală. Poate greşesc ;)

hajari/copilu spunea...

nu ma supar:P fiecare cu ce-i place!
tu ramai la "tanar si nelinistit"(nu te superi pe mine:P:)

Zad spunea...

dupa 2-3 ani o sa ajunga la fel de banal ca Harry Poker!...zic sa nu te complaci intr-un scenariu si cateva elemente fantastice si sa crezi ca asa ceva e posibil, ori esti visatoare ori prea credula...fara suparare :)

hajari/copilu spunea...

zad@:sunt o visatoare fara remediu!

hajari/copilu spunea...

zad@:si apropo..mie nu mi-a placut niciodata harry poter!

Zad spunea...

tie nu dar la alte sute de miloane de oameni le-a placut chiar foarte mult...am facut o similitudine cu acest film care e la fel de fantasmagoric

cell61 spunea...

Tânăr şi neliniştit, DA! Ăsta film de acţiune - scurt şi cuprinzător :D

hajari/copilu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
hajari/copilu spunea...

Cell61@:deci tu reperezinti generatia"Tanar si nelinistit" si "Dallas" si eu generatia "Twilight",ok?
mie imi convine(Twilight nu Harry Potter:P:)

flo spunea...

sa stii ca si mie mi-a placut, nu se compara cu alte filme gen V for Vendeta sau Fight Club dar ma rog...e ok

hajari/copilu spunea...

in.apt@:tie it pot zice doar..bun venit printre cei vii!

pikchiu spunea...

daac ti-a placut genul ala de daruire, citeste "Vampirul Lestat" de Anne Rice :)

ps: dar cu Parry Hotter ce-aveti? :))

hajari/copilu spunea...

pikaciu@:parry hotter..nu e chiar pe placul meu..adica pare-mi-se o poveste destul de buna..inital!apoi..nu prea!

cell61 spunea...

Eu reprezint, de fapt, generaţia Sandy Bell :D

analythics