joi, 17 iunie 2010

si atunci cand..

visele mor,se nasc altele!N-am intalnit om fara vise, cum n-am intalnit ploaie fara nori!Ba da,ploaie fara nori,de nicaieri,insa nu oameni fara vise!Refuz sa cred ca exista oameni care si-au pierdut speranta,caci acolo unde se termina speranta intervin prietenii care te ridica de unde ai cazut atat de usor!
Am o buburuza pe piciorul stang:D
e tatuaj la guma:) si ma face sa zambesc de fiecare daca cand il vad sau cand vad pe altcineva ca se chinuie sa inteleaga ce semnifica:D
Ploua si imi place!imi place oricum ar fi afara!Aseara ma plimbam pe o ploaie torentiala cu inghetata in mana si fara umbrela!Nu puteam sa-mi mananc inghetata linistita pentru ca radeam!Eram fericita!pentru toate clipele din ultimul timp cand am uitat sa zambesc, recuperez, rad!
Intre timp am primit o insigna cu"Eu sunt!tu?" dupa ce am avut oraganizat la locul de munca o petrecere gay!Sincer cea mai tare petrecere ever!II iubesc pe oamenii aia pentru ca au trecut peste "ce zice lumea" si sunt fericiti in lumea lor!Bravo!
Am luat carnetul,si mi-s soferita!
Si nu vreau decat putina liniste in suflet si multa galagie exterioara!
Zilele astea sunt pusa pe shotii!

Niciun comentariu:

analythics