luni, 15 martie 2010

viata dubla?


Am avut tot timpul ceva de ascuns..
de unde am avut si de pierdut si de castigat!
Am inventat fel si fel de povesti tatalui ca sa pot sa ies sa ma intalnesc cu EL.A aflat abia dupa 2 ani jumate ca am prieten,a avut o reactie geniala;))
Nici acum nu-i spun mereu unde merg si ce fac...am ajuns la concluzia ca:cu cat stie mai putin cu atat ne vom intelege mai bine!
Am invatat sa raman copil si sa devin femeie cand e cazul.Sa fiu eleganta uneori,dar alteori sa ma confunde lumea cu un baiat din cauza hainelor!
Sa alerg pe munte si sa ma zbantui in club...
Sa-mi placa deopotriva linistea si galagia!
Sa-mi placa la nebunie sa fiu inconjurata de lume,dar sa ma bucur de momentele mele de singuratate...
Sa inventez povesti despre locul meu de munca,si sa-mi fac tura de schimbul 3 in club!
Sa ma fac ca inteleg cand defapt n-am nici cea mai vaga idee despre ce se vorbeste..
Sa ma fac ca nu inteleg,cand nu vreau sa dau explicatii!
Toti avem o viata interioara diferita de cea pe care ceilalti o cunosc,important e sa stii sa le alternezi!
NU..nu e viata dubla,e doar joc!
tu cum esti?

Un comentariu:

iuliana spunea...

cum sunt? inca ma mai gandesc, asta pentru ca nu stiu... am multe stari contradictorii... of.

analythics