marți, 17 noiembrie 2009

si din cand in cand...

...vin aici si-mi mai descarc sufletul de toate1Il iau ca pe o patura si il scutur!pare-se ca se curata dar tot praful ramane imbibat in el...
Mi-e bine,de ce sa mint?
am ce-mi doresc cel mai mult:iubire si prieteni!
Dar asa m-am nascut eu: nemultumita!Ce sa mai in sus si in jos!pana nu primesc o lopata in cap,nu-mi bag mintile in cap!sau...pana nu va fi asa cum vreau eu sa fie!
Am luat examenul pentru motocicleta,apropo!
In restul timpului caut motive mereu motive sa te sun,sa te vad...
Si mi-e nani momentan ceea ce duce la incheierea articolului:)
noapte buna la toata lumea(noapte buna nu "nb")!

8 comentarii:

Zad spunea...

acum faci parte din categoria motociclistilor, nu mai esti dintre noi :))

Orry spunea...

Felicitari!!!!
Si buna dimineata! Ti-a trecut somnikul?! :))

hajari/copilu spunea...

jokebox@:oi face parte cand mi-oi luat motor,acu tot pe jos merg:D

hajari/copilu spunea...

orianda@:somn imi e mai tot timpul,nu stiu cum reusesc;))

cell61 spunea...

îți place viteza, deci.
felicitări pentru luarea permisului, să ai parte numai de drum lin și fără incidente în trafic!

cât despre nemulțumiri, cum am mai progresa dacă tot timpul am fi mulțumiți de tot ce ni se întâmplă?

Sergiu spunea...

Felicitari !
Noapte buna.

Un linkexchange ? Pm

hajari/copilu spunea...

cell61@:
sa sti ca e bine sa mai fi si nemultumit cateodata,dar nu ca mine..mai tot timpul;))

hajari/copilu spunea...

sergiu@:mersi:)
de fel nu ma prea omor sa am trafic mare si nu vad rostul linkchange-ului..fara suparare:)

analythics